Esok cuti.... Best3...

Bestnyer esok cuti... boleh g jalan-jalan.. erm.. sebenarnyer malam ni saya plan nakl buat kek coklat.. malam tadi siap planning nak g kk mart beli kelengkapan nak buat kek... Pastu tadi lupe lak nak bwk resepi utk tgk bahan-bahan yang perlu dibeli.. terkubur sudah kek coklatku... Terliur rasenyer nak makan kek coklat nie...

Sebenarnyer kek coklat ni saya dapat resepi kek ni dari Kak Ani(SIL). memang kacang goreng jer buatnyer.. tak payah pakai mixer. Tu yang best.. Tinggal lagi sy tak berapa pandai buat topping.. nak kene blajar nie.. Nanti senang-senang saya tepek resepi kat sini erk... tungguuuuuu.. hehehe
Saya nak cite plak planning untuk esok. Saya plan esok pepagi buta nak bwk mak g pasar... beli lauk untuk seminggu. simpan.. nanti senang mak nak masak time saya p keje. Pastu siap-siap nak ke Seremban. Kat seremban nak g ganti bateri jam.. baterinyer dah kong king kong.. hehehe.. Pastu my hubby nak tgk jam.. so, nanti lehlah tgk skali.. Pastu g jalan-jalan lah kat tmpt shopping.. hehehehe.. saje cuci mata... mana yang berkenan, blhlah sambar... hehehe... jgn rambang mata cik non...hehehe.. sekadar mengingatkan diri sendiri.
Lepas g Seremban sok, balik Senawang. Minggu ni turn rumah my MIL. Tido sana ler. Lama dah kitorng tak tido sana.lagi pun nanti Raya Haji saya cuti hari Selasa(mantai)jer. Hari Khamis dh keje.. so, memang tak tido sana lah.. Di Kesempatan yang ada, saya g lah tido skali hr Sabtu nie. Terhibur gak diorng ngan gelagat Anas ngan Aiman. Yelah kat rumah Senawang tu takde budak kecik.. kalau kitorng datang terhiburlah diorng skit.... oklah.. saya nak layan anak-anaklah.. Kite jumpa di entry yang lain erk...

Comments

Popular posts from this blog

Kenduri Tahlil ,Kenduri Lenggang Perut dan Kenduri Kahwin - Cuti CNY

Travellog Umrah 10 November 2018 - 20 November 2018 :Persediaan

Aiman ke Kolam Renang Stadium Paroi....