Bola : Kalah Tapi Menang

syabas,syabas,syabas...... seronok sungguh tgk perlawanan mlm tadi. Actually, sy ni bukanlah peminat bola. Kalau ada perlawanan bola kat TV memang sy tak tgk pun. Tak berminat. Tpkan smlm memang sy heran. Cmner sy blh melekat kat tv selama 3 jam. cube bayangkan.. memang dalam sejarah hidup betul lah. Ms perlawanan bola minggu lepas mana ada saya tgk. Saya tido. Tak berminat sungguh. Pelik jugak tetiba mlm tadi belum perlawanan bermula lagi sy dh tertonggak duk kat kerusi. Bayangkan kul 7 mlm den dh ado dopan tv. isy3... musykil.... hehehehe..
Tpkan saya memang kagum gila dgn penjaga gol Fahmi coz die yang menyelamatkan keadaan. Memang bertubi-tubi asakan yang dibuat oleh pemain Indonesia. Bayangkan pemian Indonesia dapat sepakan penalti tp tak leh masuk gol.... hebat2 Fahmi menangkap bola tu.. syabas bette.... Tpkan saya ni lagi musykil lagi. Boleh plak wan ngan mak join tgk bola sekali... beriya-iya diorng tgk.. sampaikan wan nak makan mlm lepas tgk bola... bayangkan.. betapa semangat sukan nyer wan. Saya ms tgk perlawanan tu memang excited giler sampai menjerit2 lagi tu.... syiok giler.... ngalahkan laki aku... hehehehe.. laki den sonyap yo tgk bola... cm takdo perasaan...hehehehe....
Memanglah Indonesia menang smlm.. 2-1 . tp Malaysia dh kumpul 3 mata ms minggu lepas... menjadikan Malaysia 4 dan Indonesia 2. So, monang secara aggregat.... ceh, dh pandai sebut dh... hehehehe.....
My hubby smlm balik lambat... perlawanan dh mula baru die balik...ptg smlm memang die dh bgtau nak balik awal. tup2 lambat gak. Punyer excitednyer nak tgk bola sampai sy call die dekat kul 8 tu bgtau bola nak start... tp dgn selamba laki den ckp takpolah.. biarlah die start. ces.. soba yo lah den.. last2 kul 8.30 kot baru dio sampai. terus duduk ngadap tv tanpa makan mlm lagi.. dh habis bola baru die makan....

Apa yang paling saya gembira ialah esok(30/12/2010) diumumkan public Holiday.... Yahoooooooo...... Tq Pak Najib... Ke mana kite esok yang?? hehehehe

Comments

Popular posts from this blog

Kenduri Tahlil ,Kenduri Lenggang Perut dan Kenduri Kahwin - Cuti CNY

Travellog Umrah 10 November 2018 - 20 November 2018 :Persediaan

Aiman ke Kolam Renang Stadium Paroi....