Book Fair 2011 : Pegi jugak akhirnyer

lanjutan peristiwa terjatuh bilik air hari tu, saya ingatkan memang dh tak pegi lah. tup2 smlm saya pegi jugak akhirnyer bersama dgn lebih kurang 20 org staff poli nie. Tak puas round pwtc tu sebenarnyer... hehehe... Motif utama pegi memang nak carik buku aktiviti Aiman. skali nyelit ngan buku-buku utk kat ofis. semua tujuan tu memang tercapai lah. tp rs cm tak puas lah.. buku nyer pun murah2. tp yang saya tak leh nak tahan, diorng peniaga ni bt promote produk diorng.... tahan kite lalu then tanya anak berapa tahun lah..pastu suh kite duduk dgn ceramah psl produk die. bosan beb. tak sanggup den nak duk dgr celoteh die.. silap-silap haribulan tak dapat nak pilih buku plak... yo lah.. kitorng di beri masa lebih kurang kul 3 ptg. samapi sana dh dekat kul 11 tghri. kejap sgt... dalam pada kejap2 tu jugaklah kitorng sempat g The Mall... tp g makan lah ngan cuci mata sat... hehehe.. tak dpt sambar 1,2 barang pun.. coz nak cepat punyer pasal.....

Saya beli buku aktiviti Aiman. Banyak jugaklah.. ada dalam 7 buah buku rsnyer. Pastu beli surah-surah pilihan. Bagi Zizi satu sbg cenderahati. Aiman telah menunjukkan semangat waja nyer dengan menghabiskan masa mlm tadi dgn buku yang saya beli(buku sambung titik). Saya keluarkan satu dulu buku tu. Malam ni, baru nak keluarkn buku lain plak. Tak boleh keluarkan semua.... alamatnyer ada lah buku yang terkoyak nanti. Saya memang dh pasang strategi dh.... Harap-harap dengan cara ni, Aiman akan lebih lagi minat blajarnyer di rumah tanpa ada paksaan.

Gambar AIman ngan Anas. Anas tu tgh makan gula-gula.


Erm.....Ingat nyer nak pegi lagi sabtu nie... nak g carik 'bacalah anakku'. persediaan untuk ajar Anas membaca. tp tu pun kalau laki den nak poie lah... harap-haraplah die nak.... Actully, minggu ni dh rancang nak ke Homedec kat KLCC. erm... harap-harap semua tempt tu saya dpt pegi dgn jayanyer.

Comments

Popular posts from this blog

Kenduri Tahlil ,Kenduri Lenggang Perut dan Kenduri Kahwin - Cuti CNY

Travellog Umrah 10 November 2018 - 20 November 2018 :Persediaan

Aiman ke Kolam Renang Stadium Paroi....