First Time Beli Secara Online

Saya telah melakar sejarah di mana buat julung kali nyer saya telah membeli mainan Anas secara online. Sebelum ni memang ada cube-cube utk membeli secara online. Tp tak berkesampaian + takut. Yelah takut kene tipu ler.... tp tak taulah cmner kali ni blh terbeli plak.... Tawakal jer... Tu pun beli yang harga murahlah. In case kalau diorng jual tipu pun tak delah terasa sgt duit den hangus cmtu.

Tp den rs pembelian secara online yang den buat tempoh hari membuahkan hasil. Di mana permainan tu memang sampai ke depan rumah dihantar oleh che posmen. Syukur...

Mr CatterPillar

Saya beli di blog ni http://baby-geniuses.blogspot.com/.

Ni lah permainan yang dibeli dengan harga RM28 + RM6(postage). oklah. Daripada nak pegi ke kedai lagi... dan saya memang tak penah nampak kat mana2 kat area Seremban ni jual mainan nie(Maybe saya jer yg tak tau kot). Tp hari tu saya pegi ke Batu Pahat bersama Che abang. DH terlanjur nak ke Batu Pahat, apalagi singgahlah ke Air Hitam. Saya tengok byk tul permainan tu kat sana. Ada saiz besar lagi. Masa tu sy dh beli online. Harga kat sana murahlah. tp tu lah kan saya ckp tadi kalau nak pegi tu kene kire kos pengangkutan+tol lagi.. Kalau online ni, ngan beberapa kali klik jer, selang beberapa hari dh dpt sampai ke pintu rumah. Saya Puas hatilah beli online nie. Macam-macam permainan yang ada dalam kedai online ni. Semua nyer yang blh membantu anak-anak meningkatkan ketajaman akal diorng.


Saya nak beli satu lagi. Kali ni untuk Aiman plak... Bantal Spiderman. Bantal ni bukan sekadar untuk tido jer tp die adalah buku cerita. so, budak2 seronoklah. blh bwk g jalan-jalan skali....


Storybook pillow Spiderman

Comments

Popular posts from this blog

Kenduri Tahlil ,Kenduri Lenggang Perut dan Kenduri Kahwin - Cuti CNY

Travellog Umrah 10 November 2018 - 20 November 2018 :Persediaan

Aiman ke Kolam Renang Stadium Paroi....