Wall Clock....Deko-deko

Saya memang dh lama teringin sgt nak memiliki wall clock... Saya suka yang ada 3 frame tu.... minggu lepas saya telah mencube membeli secara online untuk kali ke-2. Wabsite ni saya dapat ms search kat che google. Sejak tahun lepas lagi dh tau website ni. Tapi takut nak beli.. Kedai die kat JB. Jauh beb. Kalau kat KL ker blhlah saya pegi. Try tanya kat kedai-kedai area seremban, Memang tak de lak jual wall clock. Last sekali, minggu lepas saya nekad jugak nak beli online. Nak hias rumah.

Saya rs memang bagus sungguh owner nyer. Alert betul. Mula-mula saya buat pertanyaan pasal produk tu dulu melalui email. cepat jer die balas. Then saya buat keputusan untuk membeli nyer. Alhamdulillah berjaya. ni, saya tayang Wall Clock yang saya beli. NAnti bile dh tampal kat dinding saya tanyang kat sini yer.


Saya beli kat http://www.hourhome.com.my/. Memang syok habis. Lawa-lawa. macam-macam bentuk dan gambar ada. Selain itu, gambar blh customize sendiri. Atas permintaan sendiri. blh request sendiri.


Comments

Popular posts from this blog

Kenduri Tahlil ,Kenduri Lenggang Perut dan Kenduri Kahwin - Cuti CNY

Travellog Umrah 10 November 2018 - 20 November 2018 :Persediaan

Aiman ke Kolam Renang Stadium Paroi....