Gambar Raya....

Saya nak tunjuk skit gambar raya kami sekeluarga... kitorng beraya di Senawang. Sebenarnyer turn raya kat kundur tp memandangkan ada beberapa perkara yang perlu disusun smula bagi memurnikan jadual raya untuk tahun depan, so kitorng beraya di Senawang. Lagi pun bukan jauh pun senawang ngan Kundur.... Dokek ajo.... Saya tunjuk gamabr raya ni dulu coz ini aje yang saya ada dalam simpanan. Gambar-gambar lain masih disimpan oleh Pak Usop. Belum di tranfer ke laptop saya.....

Nampak muka den cm tak cukup tido jer.....

Nanti saya sambung cerita raya di entry yang lain.....ok...

Comments

Popular posts from this blog

Kenduri Tahlil ,Kenduri Lenggang Perut dan Kenduri Kahwin - Cuti CNY

Travellog Umrah 10 November 2018 - 20 November 2018 :Persediaan

Aiman ke Kolam Renang Stadium Paroi....