Ibu ke Tadika Aiman

Dalam entry sebelum ni saya ada bgtau nak pegi sekolah Aiman kan...... So, hari Rabu tu memang saya cuti khas untuk tau perkembangan Aiman di sekolah. Tp bukan setakat itu sahaja..... Kalau ikut plan saya ngan hubby hantar Aiman kat tadika pagi tu then kitorng terus berjimba sementara tunggu Aiman balik kul 12 thagi. Then baru saya bayar yuran n jumpa teacher die tghari tu.. Asalnye rsaya nak jumpa pagi tu.. tp cam tak sesuwei plak kan.... Yelah ganggu waktu mengajar teacher tu.. so, sy amik keputusan untuk jumpa tgahri... tp Plan telah bertukar secara last minute....

Saya kene hantar mak ke Rembau. then My hubby bawak aiman ke tadika. pagi gak saya kelaur rumah ngan mak... Lebih kurang kul 8 lebihlah.. siap kejutkan Anas lagi dr tido coz die tak bangun-bangun..... Lepas tu terus ke Tabung Haji... Mak punyer urusan. Then terus ke kedai runcit beli kelengkapan masak.... then terus ke pasar... Beli lauk.... Lebih kurng kul 10 lebih baru sampai rumah semula... Saya pun duduk rehat kejap then terus shoot ke Senawang.. dekat kul 12 singgah rumah senawang... Sempat lagi lipat kain tu.. then terus jemput Aiman with my hubby....

Saya pun masuk dalam tadika tu.... bt urusan bayaran yuran untuk bulan 2. Kalau ikutkan kene Rm155 sebulan coz cmpur pengangkutan rm5 untuk hantar balik rumah.... Tp saya kene bayar RM105 jer coz dh terlebih bayar masa bayar yuran tahunan tempohari.... Save lah Rm45 bulan nie.... hehehe.....


Then terus tanya perkembangan Aiman... teacher die ckp Aiman byk bercakap kat kelas.Komplen pun byk.... hehehe... teacher die siap ajarkan saya cmner nak ajar anak guna konsep cahayaku... Byk gaklah yg saya blajar..... Cume penjelasan tentang Aiman berak(B.O) telah saya dpat..... Teacher die sebenarnyer tak tau yg Aiman B.O, so sy dh jelaskan pada teacher ada kesan B.O dlm seluar die.... Saya pun tak tau nak ckp apa dh.. perkara dh lepas.... Cuma selepas ini saya harap teacher die alert tentang perkara ini.

Comments

Popular posts from this blog

Kenduri Tahlil ,Kenduri Lenggang Perut dan Kenduri Kahwin - Cuti CNY

Travellog Umrah 10 November 2018 - 20 November 2018 :Persediaan

Aiman ke Kolam Renang Stadium Paroi....